Performance turbokompresori

 
Standardnim Chip tuningom je ograniceno povećanje snage i obrtnog momenta.
 
Ugradnjom hybrid ili nekog od Performance Ball Bearing turbokompresora uz odgovarajuci Chip tuning moguće je povecati snagu motora preko 50%.

 

Turbo Servis ima znanje, iskustvo i opremu za izradu raznovrsnih hybrid turbokompresora dizel i benzinskih motora.

 

U ponudi imamo i nove Performance i Ball Bearing turbokompresore proizvođača Borg Warner, Garrett i Holset.

Hibridni turbokompresori


Pod pojmom hybridni turbokompresor podrazumijeva se nestandardni ili nadograđeni turbokompresor. To je turbokompresor sa kombinacijom dijelova i veličina kako bi se dobio turbokompresor vrhunskih karakteristika koji može zadovoljiti potrebe motora za komprimovanim vazduhom u svim režimima rada. Ako je pravilno dizajniran hybridni turbokompresor će omogućiti dodatni protok i pritisak na sigurnoj i pouzdanoj brzini rotora turbokompresora.
 
Svaki hybrid turbokompresor izrađen u Turbo Servisu je rađen na osnovu programa za pravilno određivanje protoka za potrebnu zapreminu i snagu motora a u turbokompresor se ugrađuju dijelovi koji mogu podržati veću snagu motora i pritisak vazduha.    

 

Treba znati i da svi hybridi nisu dobri za svaki motor. Vrlo je teško postići da motor ima dovoljno vazduha kroz sve opsege broja obrtaja motora. To znači da nije dovoljno samo u turbo ugraditi veći rotor već je potrebno prvo pravilno odrediti potreban protok prema kome se određuje koji rotor se treba ugraditi. Pored rotora koji se mijenja u hybrid turbokompresore je neophodno ugraditi dijelove koji mogu trpiti veća opterećenja i pritiske.

 

 

Ball Bearing

 

Turbokompresori sa klasičnim kliznim ležajevima su dugo bili jedino moguće rešenje kod dizajniranja turbokompresora. Međutim Ball Bearing tehnologija je novina koja je sada dostupna i omogućava značajno poboljšanje performansi turbokompresora. Ball Bearing je nastao kao rezultat rada inženjera prvo sa više velikih trkačkih timova tokom nekoliko uspešnih trkačkih sezona.
 

Sada se Ball Bearing turbokompresori koriste i kao standard za neke od vodećih proizvođača vozila.

 

 


Prednosti Ball Bearing turbokompresora:

 

  • Prilikom vožnje motora sa ball bearing turbokompresorom primjećuje se bolja reakcija i odziv gasa u odnosu na tradiconalne turbokompresore sa kliznim ležajevima. Ubrzanje turbokompresora je više od 15% bolje kod turbina sa kugličnim ležajevima.

 

  • Ball Bearing turbokompresor redukuje količinu ulja potrebnu za normalno podmazivanje. Smanjena količina ulja za podmazivanje smanjuje šanse za curenjem ulja preko turbokompresora.

 

  • Ball Bearing je više tolerantan za uslove podmazivanja i umanjuje mogućnost kvara turbokompresora prilikom gašenja motora kao i na većim pritiscima i visokim brojevima obrtaja

 

  • Kuglični ležajevi postavljeni na oba kraja osovine turbokompresora eliminišu potrebu za aksijalnim ležajem koji je uobičajeno slaba tačka na standardnim turbokompresorima, što znači da su Ball Bearing turbokompresori dugotrajniji i da ih je moguće koristiti na zahtjevnijim aplikacijama sa zahtjevnim uslovima rada.

 

 

 

Ball Bearing turbo odziv možete vidjeti na priloženom grafikonu